Nabídka práce - Administrativní pracovník - asistentka

05.10.2020
Nabídka práce - Administrativní pracovník - asistentka
Naše společnost přijme nového pracovníka na pozici administrativní pracovník - asistentka

Náplň práce:

  • Zajišťování každodenní administrativy společnosti

  • Evidence všech účetních dokladů do účetního systému vč. předúčtování pro externí účetní kancelář vč. archivace dokladů (elektronicky i v listinné podobě)

  • Fakturace - vystavování faktur, evidence, zúčtování záloh

  • Správa a vedení pokladny

  • Archivace a organizace agend a administrativních dokumentů v tištěné i elektronické podobě

  • Správa obchodních databází společnosti

  • Koordinace a zajištění PO a BOZP ve spolupráci s externím dodavatelem

  • Vedení personální agendy

  • Správa vozového parku společnosti

  • Tisk a kompletace dokumentů pro všechna oddělení

  • Nákup režijního a spotřebního materiálu

  • Asistenční práce pro výrobu, obchodní, technické oddělení a realizaci

  • Přijímání návštěv, zajištění občerstvení, workshopů, školení apod.

 

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou

  • Znalost účetnictví

  • Praxe výhodou

  • Precizní znalost OFFICE programů – textové editory, tabulkové procesory

  • Znalost účetního programu MONEY výhodou

  • Pečlivost, pracovitost a odpovědnost za splnění svěřených úkolů

  • Samostatnost, komunikativní dovednosti a reprezentativní přístup

  • Spolehlivost, loajální a aktivní přístup k práci

  • Čistý trestní rejstřík

  • Řidičský průkaz skupiny B


Nabízíme:

  • Rozmanitou práci ve stabilní rozvíjející se firmě

  • Příjemné pracovní prostředí

  • Práci na HPP

  • Služební telefon

  • Příspěvek na stravování

  • Nástupní hrubá mzda 20.000,- + 3.000,- osobní ohodnocení


 

V případě zájmu pošlete svůj životopis na e-mail: jahodova@europanel.cz

 

© 2017-2020 EUROPANEL s.r.o.