Nabídka práce - administrativní pracovník - asistentka

06.11.2018
Nabídka práce - administrativní pracovník - asistentka
Naše společnost přijme nového pracovníka na pozici administrativní pracovník – asistentka

Náplň práce:

  • Zajišťování každodenní administrativy kanceláře

  • Evidence všech účetních dokladů do účetního systému vč. předúčtování pro externí účetní kancelář vč. archivace dokladů (elektronicky i v listinné podobě)

  • Fakturace - vystavování faktur, evidence, zúčtování záloh

  • Zpracování bankovních výpisů pro externí účetní kancelář

  • Správa pokladny vč. zpracování dokladů do účetního systému vč. předúčtování

  • Udržování pořádku v agendách a ve všech administrativních dokumentech v tištěné i elektronické podobě

  • Správa databází společnosti

  • Koordinace a zajištění PO a BOZP ve spolupráci s externím dodavatelem

  • Vedení personální agendy

  • Tisk a kompletace dokumentů pro všechna oddělení

  • Nákup režijního a spotřebního materiálu

  • Asistenční práce pro výrobu, obchodní, technické oddělení a realizaci

  • Přijímání návštěv, zajištění občerstvení, workshopů, školení apod.

 

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru

  • Praxe v administrativě

  • Základní znalost účetnictví

  • Precizní znalost OFFICE programů – textové editory, tabulkové procesory

  • Znalost účetního programu MONEY výhodou

  • Pečlivost, pracovitost a odpovědnost za splnění svěřených úkolů

  • Samostatnost, komunikativní dovednosti a reprezentativní přístup

  • Spolehlivost, loajální a aktivní přístup k práci

  • Čistý trestní rejstřík

  • Řidičský průkaz skupiny B


 

Nabízíme:

  • Rozmanitou práci ve stabilní rozvíjející se firmě

  • Příjemné pracovní prostředí

  • Práci na HPP

  • Služební telefon

  • Velmi dobré platové ohodnocení


 

V případě zájmu pošlete svůj životopis na e-mail: jahodova@europanel.cz

© 2017 EUROPANEL s.r.o.